Jedna nacja w Civilization 7 stała się zbyt potężna, Firaxis musiało zareagować na krytykę graczy. Prosty dodatek do minimapy znacząco ułatwi nawigację
Firaxis Games udostępniło łatkę 1.3.1. do gry Sid Meier’s Civilization VII, w której między innymi osłabia Egipt, ułatwia nawigację, a także wprowadza nowy typ mapy.
Jak co miesiąc, studio Firaxis Games udostępniło nową aktualizację do gry Sid Meier’s Civilization VII. Już na wstępie należy zaznaczyć, że nie uświadczymy w niej jeszcze możliwości gry jedną cywilizacją, bowiem takowa, choć została obiecana przez autorów, to jednak wciąż jeszcze się tworzy. Zamiast tego w patchu 1.3.1. deweloperzy pochylili się nad balansem rozgrywki, poszerzyli wachlarz typów map, a także wprowadzili prostą zmianę ułatwiającą nawigację.
Zacznijmy od tego, że Egipt, Rzym, Ameryka, Buganda, Rosja i mali otrzymały „solidną mieszankę osłabieni i wzmocnień”. Po tym jak w łatce 1.3.0 ten pierwszy uczyniono zbyt potężnym, za co na twórców posypały się gromy ze strony graczy, autorom nie pozostało nic innego, jak „przywrócić Egipt do poziomu zgodny z pierwotnym zamiarem”. Pożądany efekt osiągnięto, zmniejszając premie pokroju zysków na mniejszych rzekach.
Taki widok w Piszu. Z kierowcą nie szło się dogadać. Ale był trzeźwy
Co zaś tyczy się prostej zmiany ułatwiającej nawigację – twórcy rozwiązali problemy zgłaszane przez fanów, „dodając wyraźne linie brzegowe na minimapie”, co „powinno znacznie ułatwić szybkie zorientowanie się, gdzie łączą się masy lądowe”.
Osobna wzmianka należy się nowemu cudowi ery starożytności, czyli Wielkiej Bibliotece, a także nowemu typowi mapy, noszącemu miano Rozbitych Mórz (ang. Shattered Seas). Można traktować go „jak Pangeę, która została podzielona (…) przez płytkie wody”.
O tych, a także o innych zmianach i nowościach wprowadzonych przez twórców możecie posłuchać (i zobaczyć je w akcji) na powyższym zwiastunie.