Pizza Slice. Nowy symulator czeka na premierę
- Jestem szczęśliwy, że udało się rozszerzyć naszą współpracę z Gaming Factory o kolejną grę. Pizza Slice wpisuje się w nasze portfolio wydawnicze - mamy duże możliwości promocji i dobrej sprzedaży gier z gatunku symulator. Sam projekt jest perspektywiczny, a nasze wewnętrzne testy QA wskazują na wysoką jakość gry - powiedział Mateusz Zawadzki, prezes Ultimate Games.
Gra jest testowana w ramach zamkniętych playtestów
Obecnie gra jest testowana w ramach zamkniętych playtestów. Gracze mogą bezpłatnie sprawdzić podstawowe mechaniki rozgrywki i przez pięć dni prowadzić własną pizzerię. Testy skupiają się na trybie jednoosobowym i służą zebraniu opinii społeczności przed wdrożeniem kolejnych, bardziej rozbudowanych funkcji. Jesienią demo gry zostanie zaprezentowana podczas jednego z festiwali Steam, pełna premiera planowana jest na 2026 rok.
- Pizza Slice na etapie zamkniętych playtestów cieszy się rosnącym zainteresowaniem graczy. Dzięki licznym opiniom zebranym od uczestników, na bieżąco pracujemy nad balansem i udoskonaleniem rozgrywki. W trakcie testów opublikowaliśmy już dwie aktualizacje, bazując bezpośrednio na feedbacku społeczności. Szczególnie cieszy nas pozytywny odbiór mechaniki tworzenia pizzy, to właśnie ona najbardziej przypadła graczom do gustu. Obecnie reakcje są bardzo pozytywne, a wielu graczy z niecierpliwością czeka na pełną wersję gry. W październiku Pizza Slice zostanie zaprezentowana podczas jednego z festiwali Steam - podkreśla Mateusz Bilko, szef marketingu Gaming Factory.
Gra umiejętnie łączy popularność różnych gier
Twórcy zwracają uwagę, że projekt łączy rosnącą popularność gier typu cozy simulation z głęboką mechaniką zarządzania, co czyni go atrakcyjnym zarówno dla fanów lekkiej rozgrywki, jak i dla graczy poszukujących większych wyzwań.
- Pizza Slice to tytuł, który ma duży potencjał komercyjny na rynku globalnym, liczymy na to, że powtórzy lub przebije sukces Electrician Simulator. Playtesty to kluczowy etap, w którym zbierzemy cenny feedback, aby wzmocnić fundamenty rozgrywki przed dalszą rozbudową projektu - zaznacza Mateusz Adamkiewicz Gaming Factory.
Gracze wcielą się w Tonio, właściciela rodzinnej pizzerii
W grze gracze wcielą się w Tonio, właściciela rodzinnej pizzerii w klimatycznej wizji Nowego Jorku. Rozgrywka obejmuje pełne spektrum prowadzenia lokalu: od pozyskiwania składników i przygotowywania ciasta, po obsługę gości, rozwój biznesu i rywalizację z konkurencją. Zadbano również o lżejszy, humorystyczny ton - gracze staną m.in. do walki z kulinarną mafią.
Pizza Slice będzie początkowo dostępna na PC poprzez platformę Steam, a w dalszej części 2026 roku pojawią się również wersje konsolowe.
Pod koniec września br. Gaming Factory zaprezentuje zaktualizowany dokument strategiczny, który wyznaczy cele na kolejne kwartały i będzie opierał się m.in. na dalszym rozwoju marek o wysokim potencjale sprzedażowym.
Kluczowym filarem pozostaje JDM: Japanese Drift Master - największy dotychczasowy sukces spółki, który od premiery w maju trafił już do ponad 140 tys. graczy. Gra generuje stabilne przychody i wkrótce zostanie rozszerzona o wersje konsolowe oraz tryb multiplayer.
- JDM: Japanese Drift Master potwierdził, że nasze kompetencje i model działania sprawdzają się na globalnym rynku gier. Dzięki temu możemy myśleć zarówno o rozwoju obecnych marek, jak i wdrażaniu nowych projektów. Zaktualizowana strategia jasno wskaże, w jaki sposób zamierzamy zwiększać przychody i rentowność biznesu w nadchodzących kwartałach - podsumowuje Mateusz Adamkiewicz.
Założone w 2017 roku Gaming Factory to polskie studio deweloperskie i wydawca gier, którego celem jest dostarczanie angażujących i innowacyjnych doświadczeń. Jako twórca i dystrybutor, firma koncentruje się na tworzeniu wysokiej jakości tytułów z różnych gatunków. Flagowym tytułem studia jest JDM: Japanese Drift Master - symulacja driftu w otwartym świecie.