Tajemnicza marka powraca do Polski. Hity z Japonii i gadżety dla fanów Marvela
Po dynamicznym debiucie w Polsce w 2018 roku i równie szybkim zniknięciu dwa lata później, Miniso znów daje o sobie znać – i to w wielkim stylu. Azjatycka sieć wraca do Warszawy z nowym sklepem w Złotych Tarasach. W środku czeka barwny miks japońskich gadżetów, kosmetyków, zabawek i codziennych akcesoriów.
Początki Miniso w Polsce: szybka ekspansja w 2018 roku
W 2018 roku Miniso, chińska marka o japońskim designie, wkroczyła na polski rynek z ambitnymi planami. Założona w 2013 roku przez Ye Guofu i projektanta Miyake Junya, sieć specjalizuje się w sprzedaży m.in.:
- artykułów gospodarstwa domowego,
- kosmetyków,
- zabawek,
- gadżetów w przystępnych cenach.
W Polsce otwarto wówczas sześć sklepów, m.in.: w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior, Galerii Katowickiej w Katowicach, CH Posnania w Poznaniu, CH Wroclavia we Wrocławiu, CH Manufaktura w Łodzi oraz CH Janki pod Warszawą.
Nagłe zamknięcie sklepów w 2020 roku
Zaledwie dwa lata po debiucie Miniso zaskoczyło rynek decyzją o zamknięciu wszystkich swoich sklepów w Polsce.
W 2020 roku, w dużej mierze z powodu trudności związanych z pandemią COVID-19, marka wycofała się z kraju. Pandemia mocno uderzyła w sektor handlowy, a Miniso, podobnie jak inne sieci, zmagało się z ograniczeniami w handlu stacjonarnym i zmianami w strategiach globalnych.
Miniso w Złotych Tarasach
Po kilkuletniej przerwie Miniso wraca na polski rynek, wybierając prestiżową lokalizację w Złotych Tarasach – jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w Warszawie. Marka otworzy tam aż dwa salony:
- na poziomie 0 powstanie sklep w formule BLIND BOX z kolekcjonerskimi figurkami,
- na poziomie 2 znajdzie się flagowy salon z pełnym asortymentem – od zabawek i akcesoriów modowych po kosmetyki.
- Otwarcie obu lokalizacji zaplanowano na jesień tego roku - poinformowała nas Weronika Kendra z działu marketingu Złotych Tarasów.