Rayman powraca. Studio z Krakowa ma wyłączną dystrybucję
Gra powstała na licencji Ubisoft Entertainment, a zlokalizowanie gry planszowej tak znanej marki na rynek polski oraz wyłączna dystrybucja stanowi dla Red Square Games kolejny kluczowy krok w coraz bardziej dynamicznym rozwoju tego obszaru działalności spółki.
- Wierzymy, że Rayman w wersji planszowej stanie się popularnym produktem zarówno wśród młodego pokolenia graczy, jak i starszego, które kupi grę z sentymentu. Liczymy także, że tak znana marka umożliwi spółce poszerzenie dotychczasowych kanałów dystrybucji o nowych kontrahentów. To marka o globalnym potencjale, rozpoznawalna i uwielbiana od 30 lat - powiedział Krzysztof Wolicki, prezes Red Square Games.
Gra przenosi znany, fantazyjny świat Raymana do formatu planszowego
Rayman The Board Game to gra planszowa osadzona w świecie Raymana, stworzona przez FLYOS Games na licencji francuskiego giganta Ubisoft. Gracze będą mogli wcielić się w bohaterów serii i stawić czoła barwnym przeciwnikom w dynamicznej, pełnej humoru rozgrywce. Gra przenosi znany, fantazyjny świat Raymana do formatu planszowego, zachowując charakterystyczną dla serii kolorystykę, akcję i humor.
- Podpisanie umowy dystrybucyjnej na Rayman The Board Game w Polsce to dla nas kolejny ważny krok w rozwoju segmentu gier planszowych. Widzimy ogromny potencjał sprzedażowy w przenoszeniu znanych marek cyfrowych na planszę, a Rayman z jego globalnym i rozpoznawalnym wizerunkiem idealnie wpisuje się w naszą strategię dywersyfikacji przychodów i umacniania naszej pozycji na polskim rynku - dodał Krzysztof Wolicki.
Gra komputerowa sprzedała się w około 25 mln egzemplarzy
Rayman - uwielbiana przez graczy na całym świecie postać - od lat podbija serca fanów platformówek. W komputerowych odsłonach serii bohater przemierza fantastyczny świat Polany Marzeń, ratuje jej mieszkańców i staje naprzeciw często groteskowym przeciwnikom. To połączenie zręcznościowej akcji, kreatywnej oprawy wizualnej i lekkiej, pełnej uroku fabuły sprawiło, że Rayman stał się jedną z ikon branży gamingowej. Według dostępnych źródeł seria komputerowa sprzedała się w około 25 milionach egzemplarzy, a sympatyczny stworek zyskał status kultowego. Wkrótce fani będą mogli przeżywać jego przygody nie tylko na ekranach, lecz także przy stole - w zupełnie nowej, planszowej odsłonie.
Aktualnie Red Square Games pracuje również nad cyfrową adaptacją kultowej gry planszowej Twilight Imperium, która przeniesie graczy w fascynujące uniwersum międzygwiezdnej dyplomacji, strategicznych starć i politycznych intryg. Projekt powstaje na licencji uzyskanej przez Red Square Games od Asmodee.