Prawie połowę kosztów pokryją dotacje
Placówka (formalnie prace nad jej utworzeniem rozpoczęły jeszcze poprzednie władze Giżycka), realizowana w ramach Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi "Aktywny Maluch" 2022-2029, powstaje przy ul. Obwodowej (wjazd od ul. Nowowiejskiej). Przedsięwzięcie jest częściowo finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (2 876 400 zł) oraz środków budżetu państwa (661 572 zł na finansowanie podatku VAT jako uzupełnienie do środków KPO).
Przetarg na budowę żłobka wygrała firma MOD21 sp. z o.o. z Ostaszewa pod Toruniem. Koszt inwestycji w formule "zaprojektuj i wybuduj" wynosi 7 017 360,57 zł. W ramach zadania zostanie wybudowany parterowy obiekt i przyległy doń plac zabaw, firma z Ostaszewa wykona także niezbędne przyłącza i prace związane z infrastrukturą. Zakończenie prac przewidziane jest w drugim kwartale przyszłego roku.
Tragiczne zdarzenia w Nigerii. Nastolatkowie porwani ze szkół katolickich
Miasto szuka dyrektora
W drugiej połowie listopada Miasto ogłosiło konkurs na dyrektora żłobka. Zainteresowani mogą składać dokumenty do 9 grudnia (osobiście w Urzędzie Miejskim lub drogą elektroniczną - szczegóły na stronie gizycko.pl). Do pierwszych zadań wybranej przez Ratusz osoby będzie należało m.in. opracowanie planu pracy placówki i rekrutacja pracowników.
- Szukamy kogoś, kto stworzy to miejsce od podstaw. To ma być placówka prowadzona z myślą przede wszystkim o samych maluchach: przyjazna i bezpieczna, nowoczesna, ze wspaniałą atmosferą. To ma być drugi dom naszych milusińskich i miejsce, do którego także wszyscy rodzice będą przychodzić z uśmiechem - mówi burmistrz Giżycka Ewa Ostrowska.
Spełniasz wymogi? Złóż dokumenty!
Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko dyrektora żłobka:
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi
- obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo umyślne, nieposzlakowana opinia
- znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku, w szczególności podstawowych aktów prawnych (Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, ustawy: o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych oraz RODO)
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Word, Excel) i innych urządzeń biurowych.