Green Caffè Nero debiutuje w Trójmieście. Kawiarnie w Gdańsku i Gdyni
Green Caffè Nero debiutuje w Trójmieście
Oficjalne otwarcie i uroczyste otwarcie kawiarni Green Caffè Nero w Garnizonie odbędzie się w sobotę, 28 czerwca, i będzie miało wyjątkowy charakter. Na odwiedzających czekać będzie kolorowa impreza w klimacie brazylijskim – z muzyką na żywo, pokazami tańca, licznymi niespodziankami i atrakcjami dla całych rodzin.
Dla Green Caffè Nero to ważny krok w rozwoju – po sukcesach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, marka zadebiutuje na północy Polski, zaznaczając swoją obecność w dwóch nowych miastach: Gdańsku i Gdyni.
– Trójmiasto dynamicznie się rozwija, nie tylko turystycznie, ale i biznesowo, i od dawna dążyliśmy do otwarcia lokalu właśnie tu - mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezes Green Caffè Nero Polska. - Gdy tylko zobaczyłam świetnie zrewitalizowane przestrzenie Garnizonu, wiedziałam, że to doskonałe miejsce na Green Caffè Nero. Podobnie było z Placem Unii w tętniącym życiem centrum Gdyni. Już nie mogę się doczekać aż w wakacje, zaparzymy pierwsze espresso w nowych miastach i ugościmy klientów rzemieślniczymi kanapkami i domowymi ciastami.
Lokal w Gdańsku powstał przy ul. Słonimskiego 8, czyli w centralnym punkcie Garnizonu. Projekt Grupy Inwestycyjnej Hossa, to multifunkcyjna przestrzeń, która łączy w sobie obiekty mieszkaniowe, biurowe czy kulturalne z licznymi lokalami usługowymi i gastronomią na wysokim poziomie. W ciągu ostatnich kilkunastu lat, w miarę swojego rozwoju, Garnizon zyskał miano jednego z najciekawszych punktów na mapie Gdańska.
- Wystrój każdej z naszych kawiarni współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują – podkreśla Ewelina Karpińska z Green Caffè Nero. – W naszych lokalach chętnie nawiązujemy do historii okolicy, więc także i tym razem poszukamy inspiracji w bogatej historii Garnizonu i poprzez architekturę kawiarni postaramy się ją przypomnieć.
Także Grupa Inwestycyjna Hossa jest zadowolona, że sieć wybrała na swoje pierwsze punkty w Trójmieście, wybrała ich inwestycje.
– Cieszymy się, że tak renomowana marka jak Green Caffè Nero dołącza do społeczności Garnizonu i Placu Unii - mówi Elwira Kochowska-Król, dyrektor ds. komercjalizacji Hossa.biz. - Od początku naszym celem było tworzenie przestrzeni, które łączą ludzi i oferują różnorodne doświadczenia. Eleganckie kawiarnie idealnie wpisują się w tę ideę – będą one nowymi punktami spotkań, relaksu i inspiracji zarówno dla okolicznych mieszkańców, a w przypadku Garnizonu również użytkowników naszych budynków biurowych.