Irytujący miniboss w Hades 2 stał się łatwiejszy. Pierwsza popremierowa łatka ulepsza jedną z najlepiej ocenianych gier 2025 roku
Hades 2 otrzymał pierwszych popremierowy patch, a w nim sporo usuniętych błędów i poprawek rozgrywki.
Irytujący miniboss z Hadesa 2 stał się nieco łatwiejszy dzięki pierwszej popremierowej łatce udanego „rogalika”.
Drugi Hades był jedną z ostatnich wielkich premier września – miesiąca, który był wyjątkowo bogaty w wyczekiwane (i dobre) produkcje. Dzieło studia Supergiant Games okazało się godnym jego zwieńczeniem, szybko zyskując uznanie graczy i recenzentów.
Choć jednak H2 spędziło we wczesnym dostępie ponad rok, nie obyło się bez pewnych zgrzytów. Na szczęście zespół Supergiant Games nie spoczął na laurach i wypuścił już pierwszy hotfix Hadesa 2, równo tydzień po wyjściu z early accessu.
Pełną listę zmian zamieszczono we wpisie opublikowanym na Steamie.
Jak na szybki hotfix, poprawek jest całkiem sporo, a choć część z nich to drobiazgi i poprawki lokalizacji na różne języki, deweloperzy usunęli też kilka crashy i naprawili parę osiągnięć. Nie zabrakło też poprawek związanych z rozgrywką, na przykład gorgońskim amuletem „pożyczającym” efekt zupełnie innego przedmiotu.
Jedną z takich zmian (niezabezpieczonych przez twórców spoilerami) dotyczy widma, spotykanego w jednej lokacji i potrafiącego wysysać życie swoimi atakami. Co było wyjątkowo irytujące, jeśli korzystaliśmy z jakichś chowańców, bo w praktyce pomocnicy Melinoe byli de facto darmowymi apteczkami dla tego minibossa. Deweloperzy zmienili to: od teraz sługusy gracza są niewrażliwe na tę konkretną akcję widma.