Karasnystaw: Obsługa interesantów w Urzędzie Miasta na wyższym poziomie
Zmiany po reorganizacji pracy urzędu
Reorganizacja pracy urzędu i przeniesienie części wydziałów sprawiły, że nowa forma obsługi jest niezbędna. Petenci nie będą już musieli błądzić po korytarzach w poszukiwaniu właściwego pokoju. Teraz pracownicy będą mogli zapewnić szybką i efektywną pomoc.
Dodatkowo uruchomiono specjalną poczekalnię dla interesantów w dawnej sali ślubów. Dzięki temu oczekujący na załatwienie swoich spraw zyskali komfortową przestrzeń, w której mogą spędzić czas.
Lepsza jakość obsługi, to lepszy wizerunek miasta
Celem wprowadzonych zmian jest podniesienie jakości obsługi mieszkańców i budowanie pozytywnego wizerunku urzędu. Władzom zależy na tym, aby standardy obsługi były oparte na uprzejmości, rzetelnej informacji i poszanowaniu czasu klienta. Tworzona jest przyjaźniejsza przestrzeń dla odwiedzających, co ma znacząco wpłynąć na ich zadowolenie.
Stawianie na wysoką jakość obsługi to krok w stronę nowoczesności. Dzięki nowym rozwiązaniom mieszkańcy Krasnegostawu mogą liczyć na sprawniejszą, bardziej przyjazną obsługę w urzędzie.