Katowice: Nowy stadion GKS-u szuka sponsora. Oferta obejmuje całą Arenę Katowice. Termin zgłaszania się do konkursu został przedłużony
Arena Katowice, na której grają m.in. piłkarze GKS-u Katowice szuka sponsora tytularnego. W czwartek 14 sierpnia ogłoszono, że termin składnia ofert został przedłużony.
Źródło zdjęć: © Polska Press Grupa | Karina Trojok
Tomasz Kuczyński
Arena Katowice szuka sponsora tytularnego
W komunikacie przesłanym do naszej redakcji czytamy:
"Sponsoring tytularny Areny Katowice Sp. z .o.o. to nie tylko ekspozycja nazwy w przestrzeni publicznej, lecz także udział w historii i rozwoju jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w regionie oraz w kraju.Arena Katowice łączy w jednym miejscu nowoczesny stadion piłkarski i wielofunkcyjną halę, tworząc przestrzeń dla wydarzeń sportowych, kulturalnych i biznesowych najwyższej rangi. Na jej murawie i parkiecie odbywać się będą mecze ligowe i międzynarodowe, widowiskowe koncerty, targi, kongresy i konferencje. Obiekt stanie się także centrum spotkań społecznych i miejscem integrującym mieszkańców całej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.Partner tytularny zyska niepowtarzalną możliwość długofalowego budowania wizerunku w otoczeniu sportu, kultury i rozrywki na najwyższym poziomie. Współpraca będzie obejmować szeroki wachlarz ekspozycji marki - od identyfikacji wizualnej na obiekcie, przez obecność w transmisjach i relacjach medialnych, po działania marketingowe czy eventowe".
Termin składnia ofert został przedłużony
Sponsor tytularny będzie wybrany w formie konkursu. Termin składania ofert został przedłużony do 1 września 2025 roku do godz. 10.00. Kompleks Arena Katowice obejmuje m.in. stadion, na którym swoje mecze PKO Ekstraklasy rozgrywa GKS Katowice na 15.048 miejsc oraz halę sportową na 3002 miejsce siedzące. Są też sale konferencyjne. Wszystkie warunki i korzyści dla sponsora zawarto w regulaminie konkursu.
"Arena Katowice oferuje unikalne możliwości ekspozycji marki i rozwoju biznesu w dynamicznie rozwijającym się regionie. Nasza oferta łączy w sobie szeroką widoczność, dostęp do kluczowych grup docelowych oraz potencjał znaczącego wzrostu rozpoznawalności marki" - brzmi zachęta na stronie Nowej Bukowej.