Survival od autora hitu Steama. Gra czerpie z dwóch legend
Brendan Greene zdradza szczegóły odnośnie do nadchodzących funkcji i trybu wieloosobowego jego nowej gry survivalowej. Prologue: Go Wayback! ma czerpać inspiracje z Valheim i Dark Souls.
- Budowanie w Prologue jak w Valheim
- Inspiracje serią Dark Souls
Prologue: Go Wayback! to pierwsze dzieło studia PlayerUnknown Productions, które ukazało się we wczesnym dostępie 3 tygodnie temu. Oczekiwania względem tytułu były spore – głównie przez to, że odpowiedzialny jest za niego Brendan Greene, czyli twórca PUBG: Battlegrounds – lecz ostatecznie spotkał się on z mieszanymi opiniami ze względu na skromną zawartość. Nie demotywuje to jednak założyciela studia, który ma wobec Prologue ambitne plany.
Walka frakcji w PiS. "Dyskusje personalne nie służą"
Budowanie w Prologue jak w Valheim
W wywiadzie dla serwisu PCGamesN Brendan Greene rozwinął temat poszczególnych nowości, które wymienił w udostępnionej niedawno „mapie drogowej”.
„Kreatywne budowanie” ma być funkcją zapewniającą graczom maksymalną swobodę. Deweloper odpowiedzialny za Prologue: Go Wayback! chciałby, aby działało to na zasadzie stawiania struktur w popularnym Valheim, gdzie gracze tworzą niezwykle kreatywne konstrukcje.
Podaję za przykład Valheim, jako grę z naprawdę interesującą mechaniką budowania, która zapewnia na tyle dużo swobody, że gracze mogą stworzyć Sokoła Millennium. Właśnie takiej wolności oczekuje w [swojej] grze - powiedział Brendan Greene.
Początkowo budowanie w Prologue ma umożliwiać jedynie postawienie w lesie domku z zebranych surowców, aby móc schronić się przed burzą. Z czasem funkcja zostanie rozwinięta, tak aby zapewniała „więcej kreatywności niż realizmu”.
Inspiracje serią Dark Souls
Brendan Greene zdradził również, że jego survival nie otrzyma klasycznego trybu wieloosobowego, tylko funkcje multiplayerowe wzorowane na serii Dark Souls (gdzie widzimy jedynie innych graczy i wiadomości przez nich zostawione, a także możemy wzajemnie najeżdżać swoje światy). W Prologue: Go Wayback! ma się to opierać na udostępnianiu „ziarna” generowanych losowo map, aby wraz ze znajomym mieć dostęp do tej samej zawartości i móc „ścigać się” z jego duchem. Ten „niepełny tryb multiplayer” zostałby dodany w ramach trzeciego DLC, które ukazałoby się pod koniec rozwoju produkcji.
Premiera wersji 1.0 gry ma nastąpić za około rok. W ramach wczesnego dostępu Prologue ma szansę otrzymać misje fabularne z prawdziwego zdarzenia, ale ostatecznie będzie to zależało od „wiarygodności” całego świata wykreowanego przez PlayerUnknown Productions.