Bricomarché stawia na ekspansję. Do 2030 roku chce podwoić obroty
Bricomarché zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat intensywnie poszerzać swoją obecność w Polsce. Obecnie sieć liczy 221 placówek prowadzonych przez 260 niezależnych przedsiębiorców. W perspektywie do 2030 r. liczba ta ma niemal się podwoić.
Według zapowiedzi spółki, tak duża rozbudowa ma przełożyć się na wzmocnienie pozycji rynkowej i umocnienie marki w segmencie produktów do domu i ogrodu.
Rozwój sieci ma iść w parze z modernizacją i rozbudową zaplecza logistycznego. Docelowo struktura Bricomarché obejmie trzy centra dystrybucyjne oraz osiem składów budowlanych.
W czwartym kwartale 2025 r. oficjalnie zostanie otwarty magazyn w Modlinie, który ma dodatkowe możliwości rozbudowy. Kolejna duża inwestycja planowana jest na Śląsku - w 2027 r. przewidziano powiększenie tamtejszych powierzchni magazynowych. Aktualnie sieć dysponuje sześcioma składami budowlanymi, a w ciągu najbliższych dwóch lat mają powstać dwa kolejne obiekty.Grupa Muszkieterów - polski kapitał i franczyza
*Bricomarché działa w ramach Grupy Muszkieterów, która zrzesza blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządzają oni zarówno supermarketami spożywczymi Intermarché, jak i placówkami typu "dom i ogród" pod marką Bricomarché.
Źródło: PAP