Gracz Path of Exile 2 domaga się zmiany w handlu, a twórcy uważają ją za tak dobrą, że wprowadzają ją bezpośrednio do gry
Jeden z fanów zaproponował pomysł na ulepszenie PoE 2, który spotkał się ze sporym odzewem społeczności. Twórcy zakasali rękawy i dodali go do gry w zaledwie kilka godzin.
Grinding Gear Games często wsłuchuje się w swoją społeczność i wprowadza do Path of Exile zmiany, których najbardziej pożądają gracze. Niedawno jeden z fanów zwrócił uwagę na brak przydatnej opcji w grze, a ta została dodana zaledwie kilka godzin później (via Mein-MMO).
Szybka interwencja deweloperów
Użytkownik Jazzlike_Situation_8 wystosował na Reddicie prośbę do twórców PoE 2 dotyczącą systemu handlu. Chciał móc wyszukiwać przedmioty, które mają określoną wartość wszystkich zsumowanych odporności na żywioły. Jest to jeden z tzw. „pseudomodyfikatorów”, które łączą kilka statystyk w jedną i obecne są od dawna w pierwszym PoE.
Sugestia spotkała się ze sporą aprobatą ze strony społeczności, która uznała, że jest to bardzo dobry pomysł. Co jednak ważniejsze na post natknął się menadżer ds. społeczności GGG, Belakay, który zostawił pod nim komentarz.
Cześć! Nieustannie staramy się ulepszać handel. Być może zauważyłeś, że nasz zespół ds. stron internetowych dodał ostatnio modyfikator „Fractured”, który można wyszukiwać. Jedną z rzeczy, które chcielibyśmy dodać, gdy tylko będzie to możliwe, są pseudoodporności.
Szybka odpowiedź twórców zadowoliła fanów PoE 2, ale chyba nikt nie spodziewał się, że ich prośba zostanie spełniona tak szybko. Zaledwie trzy godziny po pierwszym komentarzu, Belakay wrócił na Reddita z dobrymi wieściami.
Cóż, programiści stron internetowych dokonali cudu! Teraz można wyszukiwać pseudomody! Obecnie nie ma to mocy wstecznej, więc pozycje wymienione przed dodaniem tej funkcji nie będą znalezione, ale pracujemy nad tym. Aby zobaczyć tę zmianę podczas korzystania z przeglądarki w grze, należy ponownie uruchomić klienta.
W ten sposób do wyszukiwarki przedmiotów trafiły pseudomodyfikatory, a zadowolona społeczność podziękowała GGG za tak sprawne rozwiązanie problemu. Aż chciałoby się, żeby wszyscy deweloperzy działali równie szybko.