Pracownicy Instytutu Badań Edukacyjnych wyróżnieni Medalami Komisji Edukacji Narodowej
W tym artykule:
Wyróżnienie za wkład w rozwój polskiej edukacji
Medal Komisji Edukacji Narodowej to najwyższe odznaczenie resortowe przyznawane za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania. Stanowi on wyraz uznania dla osób, które wnoszą trwały i twórczy wkład w rozwój polskiej edukacji - zarówno poprzez działalność dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą, jak i poprzez inicjatywy badawcze i organizacyjne.
Odkrycie w wagonie z węglem. Pociąg z Białorusi wzbudził podejrzenia
W tym roku wśród laureatów znalazło się aż dziesięć osób związanych z Instytutem Badań Edukacyjnych - jednostką badawczą od lat wspierającą reformy oświatowe, opracowującą podstawy programowe, prowadzącą badania edukacyjne i rozwijającą system kwalifikacji.
Medale dla ekspertów IBE PIB
Z rąk Minister Barbary Nowackiej odznaczenia otrzymali:
- dr hab. Maciej Jakubowski, dyrektor IBE PIB,
- dr Kinga Białek, koordynatorka zespołu podstawy programowej języka polskiego IBE PIB,
- Magdalena Radwan-Röhrenschef, ekspertka zewnętrzna IBE PIB,
- dr Michał Sitek, zastępca kierownika Zespołu Strategii i Rozwoju IBE PIB,
- Elżbieta Strzemieczna, kierowniczka Zespołu ds. Zmian w Systemie Edukacji IBE PIB,
- Agnieszka Szymczak, kierowniczka Zespołu ds. Systemu Kwalifikacji IBE PIB,
- Maciej Tauber, lider projektu w Zespole ds. Systemu Kwalifikacji IBE PIB,
- dr Dominika Walczak, kierowniczka Zespołu Badań Nauczycieli i Dydaktyki IBE PIB,
- Olga Wasilewska, kierowniczka Zespołu Badań Umiejętności IBE PIB,
- dr Jędrzej Witkowski, ekspert zewnętrzny Zespołu ds. Zmian w Systemie Edukacji IBE PIB.
Instytut Badań Edukacyjnych - zaplecze naukowe polskiej szkoły
Instytut Badań Edukacyjnych od lat pełni kluczową rolę w rozwoju polityki edukacyjnej państwa. Opracowuje podstawy programowe, realizuje projekty badawcze i wdraża rozwiązania wspierające system kwalifikacji oraz rozwój kompetencji uczniów i nauczycieli.
Wyróżnienia przyznane pracownikom IBE PIB stanowią uznanie dla zespołowego wysiłku badaczy i ekspertów, którzy współtworzą współczesny obraz polskiej edukacji.