Tak jak Skyrim, Fallout 4 ma wkrótce otrzymać płatne mody
Pojawiły się poszlaki wskazujące na to, że Fallout 4 może zostać wzbogacony o płatne mody. Byłaby to największa aktualizacja gry od kwietnia 2024 roku.
Serial Fallout odniósł spektakularny sukces artystyczny i komercyjny, jednak z uwagi na fakt, że Fallout 5 to wciąż pieśń odległej przyszłości, stojąca za nim firma Bethesda Softworks musi szukać alternatywnych sposobów na monetyzację rosnącej popularności jednej ze swoich flagowych marek. Jednym z nich było wypuszczenie nextgenowej łatki do Fallouta 4, co miało miejsce w kwietniu 2024 roku. Nieoficjalnie mówi się, że kolejnym będzie wprowadzenie obsługi płatnych modów.
Źródłem owych rewelacji jest kanał JuiceHead w serwisie YouTube, który niegdyś trafnie przewidział wzbogacenie o podobną funkcjonalność gry The Elder Scrolls V: Skyrim. W jednym z opublikowanych na nim materiałów jego twórca powołuje się na „wiele źródeł” i przekonuje, że znana ze Skyrima i Starfielda usługa Creations trafi również do Fallouta 4.
"To skandal". Nagrała to co działo się przed paczkomatem. Mamy komentarz Inpostu
Dowodem na potwierdzenie tych słów mają być niedawne modyfikacje wprowadzone przez Bethesdę, odnotowane przez serwis SteamDB. Ponadto o tym, że Bethesda testuje nowe funkcje Fallouta 4, mają być również zmiany w tak zwanym „press buildzie”.
Rzecz jasna Creations to nie tylko płatne, lecz również darmowe modyfikacje, a cały system służy temu, by gracze mogli wygodnie je tworzyć i udostępniać, ale też przeglądać, wybierać oraz instalować. Kiedy mógłby on trafić do Fallouta 4? Serwis Insider Gaming spekuluje, że wraz z premierą 2. sezonu serialu Fallout, który rzekomo ma zadebiutować pod koniec bieżącego roku.