Gamivo rośnie w siłę. 300 tys. nowych użytkowników
GAMIVO podsumowuje III kwartał 2025: przychody i zysk w górę
GAMIVO, właściciel platformy GAMIVO.com, odnotowało w III kwartale 2025 roku 4,1 mln zł przychodu oraz 1,1 mln zł zysku netto, a wskaźnik EBITDA wyniósł 1,6 mln zł. Oznacza to wzrost odpowiednio o 5 proc., 8 proc. i 14 proc. w porównaniu z drugim kwartałem bieżącego roku. Warto podkreślić, że wszystkie wyniki są także wyższe niż w analogicznym okresie 2024 roku, co potwierdza stabilną tendencję wzrostową spółki notowanej na rynku NewConnect. Jak podkreśla Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO:
"Widzimy bardzo pozytywne efekty naszej konsekwentnie realizowanej strategii. Skupiamy się na rozwoju platformy GAMIVO.com i w tym roku zrealizowaliśmy szereg projektów nastawionych na podnoszenie komfortu jej użytkowników. Przyczyniły się one do zdynamizowania wzrostu bazy klientów. W trzecim kwartale przybyło aż 300 tys. nowych użytkowników, co jest najlepszym wynikiem od prawie czterech lat."
Świadek podniósł alarm. Spójrzcie na nagranie ze Śląska
W III kwartale 2025 roku GAMIVO wdrożyło między innymi nową stronę produktową zoptymalizowaną pod urządzenia mobilne. Dzięki temu większa liczba osób oglądających produkty decydowała się na zakup. W przypadku klientów korzystających z telefonów i tabletów wzrost konwersji wyniósł 18 proc.
"Widzimy rynkowe tendencje i dokładamy wszelkich starań, żeby platforma GAMIVO.com ewoluowała wraz z przyzwyczajeniami klientów. W kolejnych miesiącach będziemy optymalizować już wprowadzone rozwiązania oraz pracować nad nowymi funkcjonalnościami" - prezes Śmieżewski.
Plany na rozwój AI i obsługę klienta
Spółka planuje także rozwój segmentu zakupów hurtowych oraz wdrożenie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. W pierwszej kolejności AI zostanie wykorzystana do wsparcia działu obsługi klienta, skracając czas oczekiwania na odpowiedzi i odciążając pracowników.
"Projekt jest już w końcowej fazie, więc sztuczna inteligencja zacznie odpowiadać na pytania klientów jeszcze przed końcem roku. Oczywiście trzon zespołu wsparcia nadal będą stanowić doświadczeni pracownicy, ale będą oni mogli skupić się na kwestiach wymagających bardziej wnikliwego podejścia, gdyż AI odpowie na najczęstsze i najprostsze pytania. Takie połączenie zapewni najwyższą jakość obsługi" - Mateusz Śmieżewski.
O GAMIVO
GAMIVO S.A. to właściciel platformy GAMIVO.com, oferującej gry, karty podarunkowe i inne dobra cyfrowe. Firma została założona w 2017 roku przez zespół menedżerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz inwestycyjny Tar Heel Capital Pathfinder.
Platforma łączy sprzedawców z klientami szukającymi najlepszych cen i wysokiej jakości produktów, umożliwiając łatwe porównanie ofert i wybór najkorzystniejszych opcji. GAMIVO.com oferuje również programy afiliacyjne i przyciąga głównie użytkowników z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. Zyski spółki w dużej mierze pochodzą z licencjonowania rozwiązań platformy operatorom.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!