Na start spore zniżki. Kultowa marka z USA otworzyła sklep w Warszawie
GAP coraz odważniej wkracza do Polski
W piątek (20 czerwca) o godz. 10:00 amerykańska marka odzieżowa GAP otworzyła swój kolejny sklep w Polsce. Tym razem padło na Warszawę, a dokładniej na galerię handlową Westfield Arkadia. Nowy salon o powierzchni 300 m² oferuje pełen asortyment, w tym kolekcje dla dzieci i dorosłych, a także limitowane edycje oraz najnowsze trendy. Klienci mieli okazję, by zapoznać się m.in. z:
- kultowymi dżinsami,
- bluzami z logo,
- szeroką gamą odzieży casualowej.
Dodatkowo, z okazji otwarcia na wszystkich klientów czekało 20% zniżki. Jeśli chcecie skorzystać z oferty nowego sklepu, to pamiętajcie, że galeria jest czynna do godz. 22:00.
– Polska to dla nas kluczowy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie. Oficjalny sklep w Warszawie to początek do pełnej ekspansji, która nas czeka – powiedział Roman Puchala, Head of Business Development Poland.
Ikona amerykańskiego stylu
GAP to globalna ikona amerykańskiego stylu casual. Marka została założona w 1969 roku w San Francisco. Dziś oferuje modę dostępną dla wszystkich, szeroką gamę odzieży i akcesoriów dla dorosłych w przystępnych cenach i dobrej jakości.
W zeszłym roku pisaliśmy o tym, że marka otworzyła sklep stacjonarny w Designer Outlet Piaseczno. Natomiast na początku czerwca bieżącego roku, firma otworzyła kolejny sklep, tym razem w galerii Outlet Factory Kraków.
Przypomnijmy – GAP już raz próbował podbić nasz rynek. Pierwsze salony otworzył w 2011 roku w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Sklepy zamknięto zaledwie cztery lata później. Powodem było wycofanie się firmy Empik Media & Fashion z dalszej dystrybucji marek modowych w Polsce.