Lidl wybuduje sklep tylko na 6 dni. Później go zdemontują
Całodobowe zakupy – sklep czynny non stop
Już we wtorek, 29 lipca od godziny 12:00, uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata będą mogli zrobić zakupy w sklepie czynnym 24 godziny na dobę. Rockowa Wyspa Lidla pozostanie otwarta aż do niedzieli, 3 sierpnia do godziny 12:00. Choć koncerty rozpoczną się w czwartek, 31 lipca, festiwalowy sklep startuje wcześniej, by przyjąć tych, którzy wolą przyjechać z wyprzedzeniem i dłużej cieszyć się atmosferą wydarzenia.
W tym roku Rockowa Wyspa Lidla ponownie stanie w sprawdzonym miejscu – tuż przy polu namiotowym, obok Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych. Na półkach znajdziemy wszystko, czego potrzeba podczas kilku dni festiwalowego życia: świeże pieczywo, owoce, warzywa, napoje, przekąski i artykuły przemysłowe. Płatność? Tradycyjna gotówka, karty i płatności mobilne – dokładnie jak w standardowych sklepach Lidl Polska.
Zakupy i odpoczynek – Rockowa Wyspa pełna atrakcji
To jednak nie tylko miejsce, gdzie zaopatrzysz się w najpotrzebniejsze rzeczy. Rockowa Wyspa Lidla to również strefa chilloutu z leżakami, gdzie można złapać oddech między koncertami. Na uczestników czekają także konkursy i zabawa w Koło Fortuny, w którym sprawdzisz swoją wiedzę o ekologii.
Nowość: butelkomaty na festiwalu
W tym roku Lidl Polska wprowadza innowacyjne rozwiązanie – na Rockowej Wyspie pojawi się strefa butelkomatów. Po raz pierwszy na Pol’and’Rock Festival będzie można oddać plastikowe butelki PET (do 3 litrów) i metalowe puszki (do 1 litra). W zamian uczestnicy otrzymają kupon rabatowy na zakupy w festiwalowym sklepie. To praktyczny krok w stronę ochrony środowiska – zebrane odpady trafią do recyklingu, a każdy uczestnik może dołożyć swoją cegiełkę do troski o planetę.
Budowa Rockowej Wyspy trwa, a efekt jak zawsze zaskoczy rozmachem. Jeśli wybierasz się na Pol’and’Rock Festival, pamiętaj – zakupy, relaks i dobra energia czekają tuż obok pola namiotowego. Bo festiwal to nie tylko muzyka – to styl życia, który Rockowa Wyspa Lidla zna doskonale.
Lidl Polska i WOŚP – wspólna misja
Za sukcesem Rockowej Wyspy stoją pracownicy Lidl Polska z całego kraju. To oni tworzą przestrzeń, która każdego roku przyciąga tłumy. Ich zaangażowanie jest jednocześnie wyrazem wsparcia dla działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – przez 16 lat wspólnego grania sieć Lidl Polska, wraz z klientami, przekazała na cele Fundacji ponad 54 mln zł.