Chojnice: Maskotka tura ma teraz promować miasto. Wszystko zależy, czy się przyjmie
Pluszowy tur to nowy element promocji regionu chojnickiego. Zwierzę jest bowiem w herbie w stolicy powiatu - Chojnicach. Na razie zamówionych zostało kilkadziesiąt sztuk pluszaka. Czy będzie jednym z wielu gadżetów promocyjnych, zależy od przyjęcia.
Źródło zdjęć: © Polska Press Grupa | Maria Sowisło/Polskapress/Dziennik Bałtycki
Maria Sowisło
Dokładnie 50 sztuk pluszowego tura z chustą na szyi zamówiła spółka samorządowa Promocja Regionu Chojnickiego. To nowy produkt, którego zadaniem jest promowanie stolicy powiatu. Koszt produkcji jednej sztuki to 49 zł razem z chustą.
- Na razie wręczamy go podczas oficjalnych spotkań delegacji z innych regionów Polski, ale mamy nadzieję, że pluszak spotka się z pozytywnym przyjęciem - zaznacza prezes spółki samorządowej Promocja Regionu Chojnickiego Mariusz Paluch.
Do tej pory jedynego pluszowego tura w mieście posiadała spółka akcyjna Chojniczanka 1930. Jest ogromny, bo to kostium dla dorosłego człowieka, który pojawia się wszędzie tam, gdzie jest drużyna Chojniczanki. Mały pluszowy tur ma na stałe wpisać się w promowanie Chojnic.
- Jeśli się okaże, że maskotka jest popularna, budzi entuzjazm i zainteresowanie, będziemy go zamawiać, produkować chusty i sprzedawać w siedzibie spółki - zaznacza Mariusz Paluch i nie kryje radości, że inicjatywę podchwycili inni. - Wydaje się, że są już firmy i instytucje, które doszywają maskotce specjalny wyróżnik - chusty - mówiące o tym, z czym i kim mamy do czynienia, bo na rynku pojawiły się już rude tury - bardziej przyjazne i wesołe - dodaje Mariusz Paluch.
ZOBACZ TAKŻE: Święto Powiatu Chojnickiego tym razem w Chojnicach. Będzie potężna dawka dobrej muzyki