Kielce: Dekada w Biznesie w Targach Kielce. Przedsiębiorcy, biznesmeni, liderzy, ludzie sukcesu - 270 osób na konferencji
270 osób na konferencji Dekada w Biznesie
Konferencja przyciągnęła przedsiębiorców i liderów z całego regionu, którzy dzielili się swoimi historiami i wizjami rozwoju. Prelegenci mówili nie tylko o sukcesach zawodowych, ale również o osobistych doświadczeniach, często podkreślając, że w biznesie nie zawsze najważniejsze są pieniądze.
- Czasem nawet gdy bardzo się staramy, coś nie idzie po naszej myśli. Ale wystarczy odrobina szczęścia i wiary, by odnieść sukces - podkreślali występujący goście.
Praktycznie przez cały dzień sala konferencyjna była wypełniona po brzegi - uczestnicy z zaciekawieniem słuchali opowieści o drodze do sukcesu, porażkach, wyzwaniach i sposobach na pokonywanie barier w biznesie.
Cztery strefy tematyczne i warsztaty z ekspertami
Konferencja Dekada w Biznesie łączyła cztery strefy tematyczne: prawo, inwestycje, psychologię i sztuczną inteligencję. Dodatkowo uczestnicy mogli odwiedzić strefę slow, gdzie czekały zajęcia wspierające równowagę między ciałem a umysłem.
Adwokat Luiza Zgiep-Partyka, współorganizatorka wydarzenia z grupy Spotkania Biznesowe Kielce nie ukrywała satysfakcji po wielu tygodniach przygotowań do wydarzenia.
- Cieszę się, że jesteśmy tutaj w tak szerokim gronie. Na sali mamy około 230 uczestników, a z partnerami i organizatorami to aż 270 osób. Jak na wydarzenie, które organizujemy po raz pierwszy, frekwencja jest fantastyczna - mówiła.
Luiza Zgiep-Partyka wyjaśniała, że w programie znalazły się wystąpienia 24 prelegentów z różnych dziedzin. - Chcieliśmy spojrzeć na biznes horyzontalnie - pokazać, jakie są potrzeby środowiska i w jakich obszarach przedsiębiorcy mogą się rozwijać. Mamy więc prawo, finanse, psychologię, media społecznościowe i sztuczną inteligencję. Każdy znajdzie coś dla siebie - zarówno początkujący przedsiębiorca, jak i doświadczony lider.
Biznes w erze mediów społecznościowych
O roli social mediów w rozwoju firm mówiła współorganizatorka konferencji, Martyna Wawrzeńczyk z grupy Spotkania Biznesowe Kielce.
- Spotkanie jest skierowane do przedsiębiorców, menedżerów i wszystkich, którzy chcą się rozwijać. Skupiamy się na kompetencjach miękkich i twardych, praktycznych narzędziach i warsztatach, z których uczestnicy wychodzą z konkretną wiedzą - tłumaczyła. Wawrzeńczyk prowadziła warsztaty poświęcone mediom społecznościowym i sztucznej inteligencji w biznesie.
- Nie chodzi o to, żebyśmy byli wszędzie. Ważne, by dobrze określić grupę docelową i dopasować narzędzia - wyjaśniała tłumacząc, że obecnie TikTok rośnie w siłę i warto się tam pojawić, ale przedsiębiorcy powinni też pamiętać o LinkedInie, Facebooku czy Instagramie. - Każda platforma ma swoje zalety. Wszystko zależy od wielkości firmy i zasobów. Kluczowe jest jedno: mierzmy siły na zamiary - podkreślała.
Być może będą kolejne takie wydarzenia. Zainteresowanie jest ogromne
Konferencja Dekada w biznesie to pierwsze wydarzenie zorganizowane w takiej formule przez grupę Spotkania Biznesowe Kielce, ale - jak zapowiadają organizatorzy - z pewnością nie ostatnie.
- Ostatnie dni pokazały, że nasza inicjatywa stała się bardzo popularna w regionie. Mieliśmy nadzieję na 200 osób, a przyszło znacznie więcej. To pokazuje, że w naszym środowisku biznesowym jest ogromna potrzeba takich spotkań. Mamy nadzieję, że za rok spotkamy się ponownie - podsumowała Luiza Zgiep-Partyka.