RegioJet chce być numerem jeden w Polsce. Bilet kolejowy kosztuje 9 zł
RegioJet chce być przewoźnikiem pierwszego wyboru
Wszystkie trasy będą realizowane w trybie open access, czyli bez dotacji publicznych. Wraz z uruchomieniem nowych połączeń RegioJet otworzy własne kasy biletowe na dworcach w Krakowie, Warszawie i Poznaniu. Wkrótce zostaną również zainstalowane automaty biletowe.
- Polska jest dla nas atrakcyjnym rynkiem ze względu na duże potoki pasażerskie oraz wysoką kulturę kolejową rozwijaną przez lata. Teraz chcemy podzielić się z polskimi pasażerami standardami obsługi, które doskonaliliśmy w innych krajach naszego regionu. W Polsce chcemy łączyć atrakcyjne ceny biletów z wysoką jakością podróży, aby RegioJet stał się przewoźnikiem pierwszego wyboru na trasach między głównymi polskimi miastami - podkreślił Radim Jančura, założyciel RegioJet, cytowany w komunikacie.
Bilety od 9 zł
Jak przekazano, chcąc wejść na polski rynek z atrakcyjną ofertą, RegioJet do 13 grudnia oferuje bilety na trasie Kraków - Warszawa w promocyjnych cenach zaczynających się od 9 zł.
RegioJet będzie realizuje przewozy pasażerskie w czterech opcjach podróży, różniących się zarówno wyposażeniem, jak i zakresem usług wliczonych w cenę biletu:
- Business (1. klasa) - duże skórzane fotele w przedziale dla czterech pasażerów. W cenie biletu zawarte są sok, kawa i woda.
- Relax (2. klasa) - skórzane fotele w wagonie bezprzedziałowym. Kawa i woda są dostępne bezpłatnie.
- Standard (2. klasa) - miejsca w przedziale sześcioosobowym. Alternatywnie pasażerowie mogą wybrać wagon bezprzedziałowy ASTRA wyposażony w ekrany w oparciach foteli. W cenie biletu znajduje się kawa i woda.
- Low Cost (2. klasa) - najbardziej ekonomiczna opcja, dostępna zarówno w wagonach przedziałowych, jak i bezprzedziałowych. Pasażerowie otrzymują bezpłatną wodę.
Podczas podróży pasażerowie będą mogli zakupić gotowe posiłki i przekąski, a we wszystkich klasach dostępne będzie bezpłatne Wi-Fi.
Jak wskazano, dodatkowo RegioJet wprowadza dla polskich pasażerów możliwość bezpłatnego anulowania biletu do 15 minut przed odjazdem oraz darmowej rezerwacji miejsca. W przypadku opóźnienia pociągu pasażerowi przysługuje rekompensata. Przewoźnik zrealizuje zwroty automatycznie, bez konieczności składania bez dodatkowych wniosków wniosków.