Konkurent PKP chce przejąć 1,5 mln pasażerów. Kusi promocją za 9 zł
Dynamiczne wejście na trasę Kraków-Warszawa
W pierwszych dwóch i pół miesiąca kursowania z nowych połączeń RegioJet skorzystało ponad 33 tys. pasażerów. Średnie obłożenie przekroczyło 60 proc., mimo nie w pełni korzystnych godzin odjazdów.
Łącznie pociągi pokonały już 61 tys. kilometrów. Przewoźnik zapowiada mocne poszerzenie oferty na 2025 r. Oprócz trasy Kraków-Warszawa uruchomione będą połączenia do Trójmiasta, a także międzynarodowe relacje z Warszawy do Ostrawy, Ołomuńca i Pragi. W lutym do siatki dołączy linia Warszawa-Poznań.
Perfect wraca z nowym wokalistą. Byliśmy na planie teledysku "Liczby Pi"
1,5 mln pasażerów w 2026 roku
- Mamy wielkie ambicje. W Polsce w przyszłym roku chcemy przewieźć ponad 1,5 miliona pasażerów - deklaruje właściciel RegioJet, Radim Jančura.
- Wierzymy, że gdy pasażerowie wypróbują nasze pociągi i usługi, staniemy się dla nich oczywistym wyborem dzięki niskim cenom i wysokiej jakości obsługi. W końcu nie bez powodu zostaliśmy uznani za drugiego najlepszego przewoźnika w Europie - dodaje.
RegioJet do 13 grudnia sprzedaje bilety na trasę Kraków-Warszawa w cenie od 9 zł. Przewoźnik liczy, że niskie ceny i rozwój oferty pomogą mu odebrać konkurencji znaczącą część pasażerów dalekobieżnych.
O RegioJetRegioJet to czeski prywatny przewoźnik kolejowy. Firma została założona w 2009 roku. Należy do czeskiego biura podróży Student Agency. Założycielem, właścicielem i dyrektorem zarządzającym RegioJet jest Radim Janczura.