Prochowice: Szkoła Podstawowa nr 2 obchodziła 60-lecie
W Prochowickim Ośrodku Kultury i Sportu odbyło się uroczyste święto z okazji 60 lecia Szkoły Podstawowej nr 2. Cała społeczność szkolna uczniowie, nauczyciele, rodzice oraz zaproszeni goście spotkali się, aby wspólnie podsumować projekt 60 zadań na 60-lecie. To wyjątkowa inicjatywa, która połączyła historię, tradycję i energię kolejnych pokoleń uczniów dwójki.
Projekt, który przez wiele tygodni przypominał o tym, jak długa i bogata jest historia SP2
60 zadań na 60-lecie to nie był zwykły projekt. Uczniowie realizowali zadania, które zachęcały do sięgnięcia po stare kroniki, zdjęcia, rozmowy z nauczycielami i absolwentami. Pojawiły się historie, o których najmłodsi wcześniej nie mieli pojęcia. Było wspólne odkrywanie dawnych zwyczajów, szkolnych tradycji i wydarzeń, które kiedyś budowały codzienność Szkoły Podstawowej nr 2. Dzieci chętnie angażowały się w wyzwania, a nauczyciele podpowiadali im, gdzie szukać kolejnych tropów. Ten projekt połączył ludzi wokół wspólnej opowieści o miejscu, które wielu zna od pierwszej klasy.
Limit dzienny 6 sztuk. Biedronka daje dwa produkty gratis
Uroczystość upłynęła w atmosferze radości i wzruszeń
Jubileuszowe spotkanie było podsumowaniem całego projektu i jednocześnie momentem wspólnego świętowania. W POKiS panowała ciepła, radosna atmosfera, a uczestnicy z uwagą przyglądali się efektom jubileuszowej pracy. Całość wydarzenia podkreśliła znaczenie szkolnej wspólnoty oraz tego, jak ważne jest dla uczniów, rodziców i nauczycieli pielęgnowanie historii szkoły.
Obchody były też okazją do spojrzenia w przyszłość. Szkoła Podstawowa nr 2 ma przed sobą nowych uczniów, nowe pomysły i nowe wyzwania. Spotkanie pokazało, że najważniejsze fundamenty cały czas są na swoim miejscu. SP2 to miejsce, do którego ludzie wracają z sentymentem, bo wiele ich tu łączy. Widać było, że nauczyciele mają w sobie ogromną energię, a uczniowie czują, że są częścią czegoś większego. 60 lat minęło, ale szkoła żyje dalej, pełna historii, wspomnień i nowych planów, które dopiero się piszą.