Pomysłodawczynią projektu jest Kinga Dołęga, Prezes Kinads Media i ambasador kin niezależnych. KLAPS! tworzony jest przez ekspertów, którzy posiadają kompetencje z różnych branż. Warstwę merytoryczną zapewnia zaangażowanie doktor nauk medycznych Agnieszki Nalewczyńskiej oraz fundacji SEXEDPL, czyli pioniera edukacji seksualnej w Polsce. Z kolei doktor nauk o zdrowiu i dietetyk kliniczny, Hanna Stolińska, oraz edukatorka i autorka bloga "Życie po raku" Aga Szuścik to gościnie specjalne tegorocznej edycji. Dodając do tego wiedzę Kingi Dołęgi na temat promocji i dystrybucji, KLAPS! dociera do tysięcy odbiorców w angażującej i przystępnej formie, łączącej edukację i filmy.
KLAPS! kierujemy do dorosłych obu płci, którzy czują potrzebę bezpiecznej przestrzeni do zadawania pytań i zdobywania sprawdzonej wiedzy od ekspertów. Spotkania mają formę dostępnych, angażujących wydarzeń łączących edukację i filmy - mówi Kinga Dołęga, pomysłodawczyni projektu, Prezes Kinads Media i ambasador kin niezależnych.
Świadek podniósł alarm. Spójrzcie na nagranie ze Śląska
Nieprzypadkowo projekt wystartował w październiku - miesiącu od lat skoncentrowanym na szerzeniu świadomości na temat raka piersi. Z kolei w listopadzie, który jest miesiącem globalnej promocji profilaktyki u mężczyzn, przypominamy, że zdrowie nie ma płci, a wzajemne wsparcie w trosce o partnera jest niezwykle ważne, co podkreśla temat listopadowego odcinka, czyli badania dla niej i dla niego. W grudniu spędzanym z najbliższymi, porozmawiamy o tym, co warto wiedzieć o libido, potrzebach i pragnieniach. Styczeń to nowy początek, więc dobra okazja do rozmowy o zmianach hormonalnych, które dotykają w pewnym momencie każdego z nas. Walentynkowy luty to natomiast okazja do pokazania, że zdrowie nasze i naszego partnera są ze sobą nierozerwalnie związane. W marcu, gdy świętujemy Dzień Kobiet, nadchodzi czas na rozmowę o endometriozie, chorobie, która dotyka milionów kobiet w całej Polsce i na świecie, a jednocześnie jest mało znana.
Druga edycja to kontynuacja i rozwój - większy zasięg, nowe miasta, jeszcze silniejszy program merytoryczny i partnerski. Nowe filmy, rozszerzona liczba spotkań z ekspertami oraz włączenie do programu tematów dot. zdrowia psychicznego i relacji. KLAPS 2.0, jeszcze bardziej inkluzywny i angażujący, odpowie również na aktualne potrzeby społeczne - podsumowuje Kinga Dołęga.
Partnerami tegorocznej edycji są MSD Polska, ALL AURA, BANDI Cosmetics i Vision Express oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Patronat medialny objęli Radio 357, Naszemiasto.pl, Wirtualne Media i Business Centre Club. To dzięki naszej współpracy, podczas spotkań KLAPS!, widzowie nie tylko wyjdą z seansu z nową wiedzą o zdrowiu, ale doświadczą też dodatkowych atrakcji m.in. upominków oraz nagród podczas akcji Happy Seats.
Rzetelne informacje o zdrowiu i profilaktyce są podane z dużą odpowiedzialnością i wrażliwością oraz w atrakcyjnej formie: dziesięciominutowe odcinki cechuje dynamiczna narracja, pozwalająca szybko przyswajać wiedzę. Obecność i zaangażowanie w tematach edukacyjnych jest bardzo ważne dla Polek i Polaków. KLAPS! to projekt, który zostaje w głowie i sercu!