O tym się mówi. Cracovia, Wisła, Centrum Kongresowe walczą o sponsora. Kto ma największe szanse?
Wisła bez ekstraklasy, czy będzie sponsor?
Jako pierwszy ogłoszony został konkurs na sponsora tytularnego stadionu im. H. Reymana, na którym występują piłkarze Wisły.
Liczono, że w tym sezonie Wisła awansuje do ekstraklasy co miało zwiększyć atrakcyjność oferty. Tak się nie stało, ale i tak zespół "Białej Gwiazdy" jest bardzo popularny, a grając w I lidze pod względem oglądalności i frekwencji na trybunach wygrywa z wieloma klubami z najwyższej klasy rozgrywkowej.
Nowy sponsor stadionu Wisły objąłby nazwą obiekt na okres trzech lat, a w ramach współpracy może otrzymać szereg atrakcyjnych świadczeń marketingowych. Wśród nich znajdą się: ekspozycja logotypu na elewacji i wewnątrz stadionu, obecność w komunikacji meczowej i medialnej, pakiety VIP, a przede wszystkim możliwość umieszczenia własnej marki w oficjalnej nazwie stadionu.
Cracovia może się pochwalić grą w najwyższej klasie rozgrywkowej
Przetarg na sponsora tytularnego stadionu Cracovii ogłosiła też Cracovia, która jest operatorem tego obiektu wybudowanego przez miasto. Piłkarze Cracovii występują w ekstraklasie. Zgłoszenia są przyjmowane do 23 czerwca 2025 roku.
Sponsor zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy stadionowi oraz szeregu uprawnień marketingowych i promocyjnych, w tym m.in. możliwość ekspozycji logotypu na stadionie, biletach, materiałach klubowych oraz realizacji działań promocyjnych w przestrzeni VIP w dniach meczowych.
Jedno z najważniejszych takich centrów w tej części Europy
Miejska spółka Agencja Rozwoju Miasta Krakowa ogłosiła natomiast konkurs na sponsora tytularnego Centrum Kongresowego ICE Kraków. Tytuł sponsora tytularnego ICE Kraków ma obowiązywać od stycznia 2026 roku przez dwa lata.
ICE Kraków to wielofunkcyjna przestrzeń, która w ciągu ostatniej dekady ugruntowała swoją pozycję jako jedno z najważniejszych centrów kongresowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Przez 10 lat działalności odbyło się tu ponad 1 670 wydarzeń (m.in. kulturalnych, naukowych, biznesowych), w których uczestniczyło ponad 2 miliony osób – przedstawicieli biznesu, nauki, polityki i kultury.