Pułtusk: Woda o dziwnej barwie? PWiK odpowiada
W tym artykule:
W odpowiedzi na te doniesienia Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Pułtusku wydało oficjalny komunikat, w którym wyjaśnia, że odpowiada jedynie za jakość wody dostarczanej do wodomierza głównego.
To nie zimna woda, lecz ciepła użytkowa
Jak podaje PWiK, ze zgłoszeń mieszkańców wynika, że problem dotyczy barwy ciepłej wody użytkowej. Przedsiębiorstwo podkreśla, że nie ma wpływu na jakość, parametry i temperaturę wody po stronie instalacji wewnętrznych w budynkach. Dlatego apeluje, by w pierwszej kolejności wszelkie problemy z ciepłą wodą zgłaszać do właścicieli i zarządców nieruchomości.
Stały monitoring sieci
W związku z pojawiającymi się zgłoszeniami dotyczącymi również zimnej wody, PWiK zapewnia, że prowadzi stały monitoring jakości wody oraz regularne płukanie głównych odcinków sieci wodociągowej.
Dodatkowe badania i działania profilaktyczne
Biorąc pod uwagę sygnały mieszkańców, przedsiębiorstwo zapowiedziało przeprowadzenie rozszerzonych badań wody uzdatnionej, pobranej z punktów kontrolnych, a także wykonanie dodatkowych płukań sieci.
Kontakt z PWiK
PWiK zachęca mieszkańców do zgłaszania problemów mogących mieć źródło w instalacjach wewnętrznych bezpośrednio do zarządców budynków. Jednocześnie zapewnia, że pozostaje do dyspozycji mieszkańców pod adresem: sekretariat@pwikpultusk.pl oraz numerami telefonów 23 692 17 79 i 23 692 57 40.